Archive for the ‘Wenus w znaku ….’ Category

Wenus w znaku Wagi czyli kobiecosc totalna…

Wenus w znaku Wagi jest u siebie…

To symbol i emanacja kobiecości..!

Co się na nią składa?

Czyste piękno-a czymże  jest piękno?

„Pozytywna właściwość estetyczna bytu wynikająca z zachowania proporcji, harmonii barw, dźwięków, stosowności”

Tyle teoria…w praktyce osoby które otrzymały w darze tak powalający atut..mogą czuć się wybrańcami…

Ogromny urok osobisty, czar i powab, gracja , wdzięk i zmysłowość…

Zainteresowania i talenty artystyczne ( zwłaszcza w kierunku : tańca, mody i poezji)

To klasyczna piękność,  co najważniejsze ,mająca  tego świadomość… i bezbłędnie nią” operująca”.

Byc może czasami nieco wyniosła i chłodna…(posagowa)

Mężczyzna posiadający  Wenus w tym znaku(wybredny koneser) pragnie doświadczyć poprzez kontakt z wybranka całego spektrum zjawiska zwanego kobiecością…

Kobieta zatem winna być nie tylko posagowa uwodzicielka ale i frywolna kokietka…

By podbić jego serce powinna  użyć  pełnego wachlarza możliwości….

Hugh Grant, Vivienne Lee, Shania Twain, Grace Kelly, Bo Derek , Rita Hayworth – wszyscy oni w swoim horoskopie urodzeniowym maja „prezent” w postaci Wenus w znaku Wagi…

Wenus w Pannie- czyli panna pryncypialna!

Wenus w ziemskim znaku Panny to symbol kobiety schludnej, porządnej , zdyscyplinowanej i rozważnej…

Zmysłowość w tym przypadku jest ukazywana  światu zewnętrznemu z ostrożnością i nieśmiałością..

Mężczyzna który posiada w swym horoskopie taka konfiguracje…ma wobec kobiet spore wymagania..

Wenus w Pannie znajduje się w upadku…, dlatego tez  zazwyczaj partner wchodzi w role służącego bądź pielęgniarza..( ewentualnie pomocnika-asystenta)

Moze  być tez na odwrót, takiej postawy wymaga od swojej ukochanej..

Miłość równa  się w tym przypadku trosce, opiece i praktycznym gestom…

To taka panna akuratna, przejawiająca  praktyczna inteligencje…

Co robi gdy chce pokazać  ze kocha, lubi  szanuje ?

Gotuje obiad, sprząta, zadba o zdrowie i formy wypoczynku partnera..

Subtelnie sprawuje kontrole nad jego życiem by pomoc Mu ogarnąć cały ten ziemski chaos…

Fizycznie, podobnie jak w w wypadku Wenus w znaku Byka, kobieta winna być naturalna i  trzeźwo stąpająca  po ziemi..

W swej negatywnej manifestacji możne okazać się zrzędliwa „stara panna” , egzaltowana, krytyczna i chłodna…

Niczym angielska guwernantka..

Angela Merkel, Kayah, Julia Roberts, Audrey Tautou – To Wenusjańskie  Panny

Wenus w znaku Koziorozca -ideał kochanki

Wenus w znaku Koziorożca  sprawia ze zarówno mężczyzna  jaki i kobieta z taka konfiguracja miłość  traktuje bardzo poważnie !

Jako osoba wierna, stała w uczuciach,  odpowiedzialna    nieprawdopodobnie lojalna  poszukuje odpowiednio dojrzałego  partnera…

W przeciwieństwie  do wielu mężczyzn  którzy   w pewnym wieku bądź   przez cale  życie  cierpią  na syndrom”Piotrusia Pana”, czy przezywając  kryzys wielu średniego   poszukują  kobiet w wieku córek …On szuka  kobiety poważnej , starszej, mądrej , powściągliwej !

Niczym płachta na Byka działają  na niego   takie cechy kobiece jak: niefrasobliwość , powierzchowność , głupota, tupet….

Mężczyzna  z Wenus w znaku Koziorożca  pragnie kobiety o  dojrzałej urodzie, inteligentnym spojrzeniu, dystynkcji połączonej  z surowością .

Ideałem kobiety jest tutaj Krolowa  Śniegu …

Dama  z jego snu przedkłada zdrowy rozsadek nad zmysłowość , jest silna i samowystarczalna.

Można tu zauważyć  związki  z duza różnica  wieku …

Seksualność  jest  mocna, lecz podlega samokontroli  nawet przy dłuższej ascezie..

Mężczyzna  z Wenus w Koziorożcu  to partner na dobre i złe…, o dziwo bierze pod uwagę  i w pełni  AKCEPTUJE zjawisko starzenia się  u kobiety…:)

Radosław  Sikorski  oraz Monika Brodka   swoim horoskopie ma  Wenus  właśnie  w znaku Koziorożca …

Wenus w znaku Byka -ideał kochanki

Mężczyzna w którego horoskopie , Wenus jest w znaku Byka  pragnie  kobiety związanej z natura…

Czułej muzy , uprzejmej, ciepłej i zmysłowej…

Marzy mu się  by spotkać  ja w plenerze..najchętniej na słonecznej łące …

Kobieta ta wygląda  tradycyjnie, (ideałem fizycznym jest pasterka alpejska)

Pogodzona z własnym ciałem, bez wstydu akcentuje walory kobiecości …

Powinna mieć  talent kulinarny oraz artystyczna pasję..Owa pasja   ma wyrobić w niej zdolność korzystania

ze wszystkich zmysłów…

To istota ktora głęboko docenia wrazenia fizyczne: wyglad, dzwiek, zapach, smak i dotyk.

Mężczyzna  z tak mocna Wenus – pragnie kobiety stałej   i wiernej..ale z ogromna wyobraźnia  i ponadprzeciętnym  kunsztem  erotycznym…

Emmanuelle  Seigner  ma Wenus w znaku Byka, Agnieszka Maciąg i Andie MacDowell   to Byk solarny….

Wenus w znaku Skorpiona -ideał kochanki

Podziwiasz wiele przejawów – potęgi  natury, lecz najbardziej wzrusza Cie przemiana- magiczne przeobrażenie  ukrytej w kokonie gąsienicy  w motyla, czy  wiosenna obfitość  paków na gołych zima , konarach drzew!

Zmiany niesamowicie Cie inspirują  i podniecają …, zwłaszcza  te odbywające  się  w czasie .

Wenus w Skorpionie , przypomina alchemika ogarniętego pasja by przeprowadzić  transformacje ..

Nie chodzi o zamianę  ołowiu w złoto, to jedynie metafora.

Chodzi o transformacje wewnętrzna .Zaczynasz przeprowadzać  ja u siebie, a potem pragniesz „zastosować ” jej tajniki  na osobie która  kochasz…

Stad wynika żywe  zainteresowanie seksem wielu osób  z Wenus w tym znaku..

To możne  odmienić  , na krotko ciało i umysł…

W pewnym sensie, seks jest tu namiastka o wiele głębszych  ambicji związanych  z Wenus w Skorpionie!

Kieruje   Toba chęć  stworzenia magicznego wyzwalacza ludzkich możliwości !!!

Ludzie z Wenus w Skorpionie, jeśli  coś  robią  – czynią  to na 200% , z pasja i poświeceniem .Nie znosza malkontentów  i minimalistów …

Jaka kobieta jest ideałem dla mężczyzny  z tak posadowiona Wenus?

Hmm..niektórzy  mężczyźni  marzą  o kobietach niebywałej  urody, zmiękczających  im serca wyrozumiałością  czy budzących  podziw inteligencja…

Wenus w Skorpionie podsyca w Tobie nadzieje , na spotkanie takiej istoty, która  podbije Cie namiętnością !

Perwersyjnej uwodzicielki, odrzucającej  tabu…

Tajemniczej intensywnej , o nieodpartym uroku – będącej  ucieleśnieniem GRZECHU!

Marzysz by miała najdziksze pomysły i codziennie (jesli nie co godzina) składała Ci nieprzyzwoite propozycje…

Wielu dorosłych miewa takie barwne fantazje , przez rok czy dwa ; kiedy zaczynaja sie u nich zmiany hormonalne…

Wenus w Skorpionie  wydaje sie karmic Cie nimi całe życie!

Nieprawda?

Owszem , zagalopowałam  się  ..w zasadzie wygłupiłam…:)

Wenus w Skorpionie sprawia ze jesteś  wyjątkowo  drażliwy jeśli  chodzi o zachowanie prywatności !

Nigdy nie zgodziłbys sie by ktos publicznie zdradzał Twoje marzenia…

Ok, żartowałam …tak naprawdę  lubisz kobiety, które  potrafią  szydełkować ……

Wenus w znaku Blizniąt -ideał kochanki

Wenus w znaku Blizniat

Jak na dwoisty znak przystało  mamy tu dwie opcje.:)Mężczyzna  z Wenus w znaku Bliźniąt  pragnie nauczycielki bądź  uczennicy.Zawsze jednak musi być  to błyskotliwa , erudytka, o intelektualnych pasjach.

Dowcipna, dobrze poinformowana, z umiejętnością  ciętej  riposty.

Idealem jest partnerka kochajaca ruch, podroze, dynamiczna…a w głębi  duszy zimna.

Mezczyzna ten ma problem , gdyż  cale życie  poszukuje „bliźniaczej  duszy”.

Bywa wybredny, i bez wahania porzuca nudne osoby.

Kluczem do zdobycia jego serca jest rozmowa….

Obrazek

Obrazek

Wenus w Wodniku -ideal kochanki

Wenus w Wodniku

Wymarzona kobieta -dla mężczyzny z Wenus w znaku Wodnika (lub Wenus w 11 domu) to partnerka.Typ koleżanki, niekonwencjonalnej, niezależnej.Towarzyszka na „dobre i złe „z która istnieje wspólnota zainteresowań i poglądów.

Tak naprawdę trudno zdefiniować ideał kobiety , gdyż w tym przypadku mężczyzna oczekuje iż będzie nieustannie zaskakiwany!

Zatem poszukuje osoby nieprzewidywalnej w reakcjach, niełatwej, wybuchowej, buntowniczej..

Smaczku dodaje fakt iż często atutem takiej kobiety bywają kontrowersyjne zachowania z przeszłości, bądź inna „kompromitujaca” tajemnica! 🙂

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ps.Yoko Ono- Słonce, Wenus i Saturn w Wodniku.Jak wiesc niesie sama „poderwała” Johna Lennona….ślac niezwykłe lisciki!Zatem ich zwiazek rozpoczął sie (jak to czesto bywa u znakow powietrznych -John silna Waga} od fascynacji intelektualnej..

Wenus w znaku Strzelca-ideał kochanki

Wenus w Strzelcu

Mężczyzna posiadający te konfiguracje w swym kosmogramie potrzebuje specyficznej partnerki.

Po pierwsze szybkiej , zwinnej i zdecydowanej.Koniecznie niepoprawnej optymistki, wręcz śmieszki!
Globtroterki o wszechstronnych zainteresowaniach, nie gardzącej także rozwojem osobistym , ba duchowym!

Zgrabnej niczym łania, o wyrazistej mimice…ruchliwej.

Bezwzględnie  musi to byc  przeciwieństwo-” kobiety bluszcza”.. osoba zaradna i konkretna.

Równoprawna, silna  towarzyszka przygody zwanej życiem!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wenus w znaku Ryb-ideał kochanki

Wenus w znaku Ryb

Ideałem kobiety dla mężczyzny z Wenus w Rybach jest nimfa, tajemnicza syrena…emisariuszka innych światów.Jawi się jako miękka,bezbronna a zarazem niebezpieczna i podniecająca.

To muza dla której , mężczyzna jest gotów rzucić wszystko, zanurzając i zatracając się w oceanie najgłębszych emocji.

Wspólne życie z nimfa opierać się będzie na kontakcie niewerbalnym a nawet telepatycznym!
Ogromnie istotna jest duchowa łączność, działania na rzecz słabszych istot…

Miłość osiągać możne „wyżyny oddania”, acz pamiętać należy iż zwodniczy Neptun (władca znaku Ryb) stara się odwrócić uwagę mężczyzny od wymiaru kobiety „z krwi i kości”.

Obraz idealnej kochanki to impresja -subtelna, zamglona, hipnotyzująca…

Obrazek

Obrazek

Obrazek

.Obrazek

Wenus w horoskopie kobiety opisuje istotna część obrazu własnego Ja
W horoskopie mężczyzny ,symbolizuje natomiast anime czyli centralny aspekt wewnętrznej kobiecości oraz poszukiwany ideał partnerki

W znaku Ryb Wenus jest wywyższona .

Przynosi geniusz muzyczny i ogromna wrażliwość artystyczna.

Ciemna strona Neptuna połaczonego z Wenus sa oczywiscie :nalogi, trans religijny, choroby psychiczne .Ale to temat na inny watek.

Wenus w znaku Raka-ideał kochanki

hmm….

Kobieta -królową domowego ogniska.Ciepła, czula, matczyna.Potrafi sprawiać ze do domu wraca sie z utęsknieniem.

Raczej z dużym biustem…:)

Cicha, spokojna, potrafiąca  słuchać , kochająca  dzieci i troskliwa.Majaca zawsze coś w zanadrzu pysznego do jedzenia.

Otulająca  pledem, w zimowe wieczory, pamiętająca  o rocznicach, urodzinach teściowej .Niby banalna , ale nie do końca…*
Kobieta która  zadziwia czułością , lojalnością .Niedzisiejsza…:)

* nosi w sobie tajemnice, nigdy się nie starzeje…

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

Wenus w znaku Raka możemy znaleźć w horoskopach:

Duffie, Natalie Portman, Meryl Streep, Angeliny Jolie,i Lauren Hill

 





A takze Ojca Pio i Baraka Obamy…: