Lunarne Wagi charakterystyka

„CZŁOWIEK NAJBARDZIEJ  ZBLIŻA SIĘ  DO SIEBIE SAMEGO, GDY OSIĄGA POWAGĘ DZIECKA PRZY ZABAWIE”

Heraklit


Waga to jedyny znak zodiaku symbolizowany przez urządzenie  mechaniczne!

W rezultacie w głębi  osobowości lunarnej Wagi jest coś , co jest trochę  zimne lub mechaniczne…

Nie oznacza to wcale ze jest ona pozbawiona namiętności , emocji, łez  czy  troski…

Jednak bez względu  na to , co aktualnie odczuwa : czy jest wesoła czy przygnębiona   zawsze podaża   za swoimi myślami  a nie uczuciami .

Energie Wagi są  niesłychanie dalekie od pierwotnej, ziemskiej, prymitywnej  natury….Jest to tryumf  intelektu  nad instynktem i logiki nad emocjami.

Księżycowa    Waga  zawsze wie  co odczuwa ….niepewność!

Musi  nauczyć  się  żyć  z nieustanna huśtawka  emocjonalna.

Zasadnicza różnica  miedzy Lunarna Waga a innymi , to fakt ze potrafi ona  zyc w miarę  szczęśliwie ,  mimo trapiacych ja permanentnie wątpliwości …

Uwielbia ona tez zastanawiać  sie nad rzeczami błahymi..

W sprawach zasadniczych , wie co czynić…A ponad to odbarzona jest wdziękiem, uprzejmością , wesołością , a także  fascynującą uwodzicielskoscia!

Dotyczy to w równym  stopniu mężczyzn ….

Osoby z Księżycem  w Wadze maja świadomość  własnych błędów  , nie spiesza się  zatem z wytykaniem ich innym co rzecz jasna przysparza im popularności.Pośród  12 faz rozwoju,  nikt oprocz Lwa  nie zabiega tak jak Waga o przychylnosc otoczenia.

Zbyt  łatwo potrafi  oczarowac innych…, nie tylko dlatego ze ma wrodzona charyzmę , swobodę  i elegancje …

Jest w naszej lunarnej  dyplomatce, zdolnosc dostosowywania sie…

Instynktownie wyczuwa , jakie inni maja wobec niej oczekiwania i bez wysiłku taka się  staje..

Niczym lustro odbija  nastroje innych, chętnie  mowi  to co inni pragna usłyszec..

Lunarna Waga  posiada dwuznaczna umiejętność  zawierania sojuszy,  która inni określają  mianem zgniłego kompromisu.

Łatka „kameleona psychicznego ” jaka go niej przylgnęła ,  to zarazem atut jak i wada.

Prędzej  czy później   mniej uprzejmi i pokojowo nastawieni ludzie, zmusza Lunarna Wagę do określenia  swojego  stanowiska i podjęcia decyzji…

Nie chcąc  być  nieuprzejmym , niczym balansujący  ostrożnie  linoskoczek  , odpowie   wymijająco…acz  finezyjnie  i z wdziękiem .

Najtrudniejszym zadaniem lunarnej Wagi jest odwaga stawiania czoła konfliktom.

Wrodzone poczucie sprawiedliwości  może w tym pomoc. Sensem życia  Wagi jest  wszakże  podejmowanie decyzji…

Ponizej galeria znanych osób  lunarnych Wag:



Borys Szyc, Jarosław Kuźniar,Kazik Staszewski, Michał Wiśniewski, Paweł Królikowski, Juliusz Machulski, Manuela Gretkowska, Tomek Lipiński, Cezary Pazura, Jacek Kuroń, Andrzej  Rosiewicz, Jolanta Fraszyńska, Ewa Błaszczyk

Reklamy

2 Komentarze

  1. Posted by zetablack on Listopad 14, 2010 at 19:25

    Powiedzialabym jeszcze, potrzeba estetycznego doswiadczania emocji- postrzeganie emocji jako piekna estetycznego, pragnienie pakowania nawet najprymitywniejszych uczuc w piekne opakowanie- to chyba wlasnie ten „zgnily kompromis” hehe, aczkolwiek wage nie pakuje tych negatywnych emocji w piekne pudeleczka azeby oszukac, tylko dla samego piekna;)

    Co ciekawe- Gretkowska ma tez ksiezyc w wadze, czy czytala Pani jej powiesci? Jak estetycznie i pieknie potrafi ona przedstawiac stany emocjonalne?Nawet te podle i prymitywne?

    I hustawka emocjonalna. To moze ten ksiezyc w wadze powoduje, ze placze kiedy placze i placze kiedy ogarnia mnie wielka radosc, albo konwulsje smiechowe;). Smiech przeistacza sie w placz i w efekcie koncowym czuje sie jakby mnie przeszla fala rozpaczy, ale ze rozpacz asocjuje juz instynktownie z radoscia, to tez kiedy na prawde rozpaczam, potrzebuje troche czasu zanim ogarnie mnie doglebnie czarna rozpacz.
    Pozdrawiam cieplutko

    Odpowiedz

  2. Witam!
    Bardzo trafne spostrzeżenia ..:)

    Tak czytałam Gretkowska..zgoda!
    Pozdr najserdeczniej

    Odpowiedz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: