Ulubione talie kart tarota- Tarot Anna K.

Anna K- tajemnicza Austriaczka( socjolog i kulturoznawca)   stworzyła własna talie kart Tarota.Ja określam  ja mianem „przyjaznej” .Karty , nawet o negatywnym wydźwięku ,  albo te których  ludzie się  boja jak: Śmierć , czy Diabeł daja nadzieje….. Śmierć  na przykład to Tajemniczy Anioł smierci, ktory  kusi tajemnica nieznanego…., nowego etapu zycia .Przepiękny  obraz „Zmartwychstania”- ukazanego  jako ostateczne wyjcie  z labiryntu losu…Niesamowita „Kapłanka”- badająca  tendencje na podstawie cyklów  kosmicznych… Karty  narysowane są  specyficzna kreska nieco żartobliwa….Z pewnością   można  polecić  je osobom młodym bądź   początkującym….

Więcej kart  mozna obejrzec tutaj:

http://www.annak-tarot.at/Anna_Englisch /gesamtuebersicht_e.html

4 Komentarze

  1. Już do mnie idą, też odniosłam to samo wrażenie. Co prawda jeszcze nie miałam przyjemności mieć ich w dłoniach, ale zdecydowanie, coś mnie przy nich zatrzymało, jakieś proste dotarcie do tajemnic życia. są proste, ale bardzo czytelne, uniwersalne jeśli chodzi o wróżbę, czy o medytację 🙂
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    Odpowiedz

  2. Witam!

    zgadzam sie absolutnie….Sa arcyciekawe choc proste..:)

    Pozdr najserdeczniej!!!

    Odpowiedz

  3. Witam,

    Gdzie można je „nabyć” w Polsce?

    pozdrawiam

    Odpowiedz

Dodaj komentarz