działalnosc dywersyjna :)

blog..bla bla bla
No i stało  się .Epidemia pisania o niczym, dotarła  i tu…A tak się  zapierałam ; że to niepoważne , ze głupie , ze mało  ambitne.Ze wśród  blogopiszacych sa politykierzy i mentalni cyrkowcy .Kruca fix.Wypociny umysłu…., to jakby słowo, krwo, umysło..TOk.To zbyt intymne.ja się do tego nie nadaje…Ja się na to (uwaga żart) Nie PISZE! Zawsze byłam pod prąd, a tu taki wstyd, taka porażka!Ale , jak pisano na murach:„Onanisto-trening czyni mistrza”.Takoż i ja nabiorę wprawy, i obiecuje ze nie splamię  dobrego imienia Blogo-nudziarzy.Juz ja wam tak napisze, ze WAM się odechce czytać  tych bzdur.Raz na zawsze!!!
2007-07-17 01:18:50
Takiz oto miałam stosunek do pisania blogow, trzy lata temu….:) Smiech to zdrowie, do dzieła!
15 komentarzy

  1. Ciekawy blog, jest pierwszym którym się wogóle zainteresowałem. Brawo. 😉 Daty urodzenia nie znam 😉 Pozdrawiam.

    Odpowiedz

  2. Posted by kolejar on Kwiecień 14, 2011 at 23:51

    NARESZCIE Wróżka Moni zajęła się tym, co przecież… doradzałem Jej już troszkę przed laty… Życzę powodzenia z Całego Serca! Przecudownie wspominam Spotkanie, kiedy chyba oboje mieliśmy doła? Ale Wróżka mi powróżyła… wyszło wg Niej coś niemożliwego wg mnie i po roku wróżba się spełniła! To była ciężka wróżba dla mnie. Cieszę się z tego, że myślałem wtedy, iż mam „przeje…” i to się sprawdziło. Bo przecież ja to i tak wiedziałem duchowo, wtedy bardzo podświadomie. Teraz nie wiem, co będzie dalej. Sam zawodowo właśnie mam się zająć wróżeniem. Jest dziwnie, coraz dziwniej…
    Ciekawe, czy Wróżka Moni wywróży wynik wyborów?
    Czy wróżka Moni dalej kocha Janusza P.?
    Bo ja NA PEWNO nie zagłosuję na PiS – coraz to znajomi mi mówią, że widzą Adolfa. Ja też.
    Wo „Kolejář”
    P.S.:
    Wybacz, ale przecież kocham Cię Wróżko!!!

    Odpowiedz

  3. Dziekuje ..za ogrom ciepłych słow..
    Kocham Janusza P. coraz mocniej…mieszkam w lubelskiem…:)
    Wynik wyborow..postaram sie przeniknac..
    Ciekawe coz takiego Ci wywrozyłam..( alez jestem ciekawa, bo…nie pamietam)

    Dziekuje i napisze na priv..

    Odpowiedz

  4. Posted by mb on Maj 8, 2011 at 04:36

    Pani Moniko! Gratuluje arcyciekawego i przenikliwego bloga 😀 zagladam tu regularnie czesto w poszukiwaniu czegos nowego do przeczytania i za kazdym razem jest cos bardzo interesujacego. Robie to juz od jakiegos czasu, ale dopiero teraz odwazylam sie skomentowac na forum. Chcialam tez zapytac czy przewiduje Pani uzupelnic artykul o ascendentach, o ascendent w strzelcu, taki posiadam i chtnie przeczytalabym Pani wizje na temat takowego przypadku.
    Trzymam kciuki za dalszy rozwoj strony 😀

    Pozdrawiam serdecznie,
    mb

    Odpowiedz

  5. Posted by krisu on Maj 11, 2011 at 12:24

    Cenię sobie pani bogatą intuicję.
    Może którąś z publikacji poświęciłaby pani traktowanemu nieco po macoszemu, a przecież regularnie nas nawiedzającemu, chyba najczęstszemu z „aspektów” – pustemu biegowi księżyca.
    Stereotypowo: minusy – nie zaczynaj wtedy nowych przedsięwzięć, plusy – dobry czas na odpoczynek, medytację.
    Z racji jego częstości irytująco mnie niepokoi czy to co robię nie jest na próżno, nie w czas?
    Mam przeczucie, że ten czas nie musi być przeczekiwany; z jednej strony swobodnie można kontynuować czynności rutynowe, a z drugiej czy aby decyzje działania wtedy podjęte, choćby zwyczajne nie przyniosą zamierzonych skutków – co jakoby cechowało ten okres.
    Ciekawe czy rosnący / malejący księżyc coś tu zmienia, a może aspekty księżyca z planetami natalnymi niwelują ogólną „pustość” jego biegu.
    Piszę w pustym biegu ;\ (dobrze sie wtedy mysli), oby okazał łaskawość i nie pozostawił tematu niezauważonym …

    Odpowiedz

  6. whoah this weblog is wonderful i really like studying your articles.
    Stay up the good work! You realize, lots of persons are searching round for this information, you
    can aid them greatly.

    Odpowiedz

  7. Woah! I’m really enjoying the template/theme of this website.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very hard
    to get that „perfect balance” between user friendliness and visual
    appearance. I must say you have done a very good job with this.
    In addition, the blog loads extremely quick for me on Internet explorer.
    Outstanding Blog!

    Odpowiedz

  8. coś blog się trochę zatrzymał, będą kolejne wpisy

    Odpowiedz

    • Witam 🙂

      Dziekuje za zainteresowanie! Oczywiście ze będą , mam je w glowie…teraz tylko musze znaleźć czas na pisanie:) Mam dużo zlecen na horoskopy… bardzo dużo pracy.
      Pozdr serdecznie !

      Odpowiedz

  9. Czasami trzeba trochę popisać „o niczym”, żeby nabrać energii do dalszego pisania „o sprawach ważnych”. Przeczytałem kilka twoich wpisów i bardzo mi się spodobały. Powinnaś więcej publikować. Będę czekał na kolejne wpisy. Pozdrawiam.

    Odpowiedz

Skomentuj

